zaterdag 11 juni 2016

Olifant aan de wand

Na het haken van deze dikke dames was ik helemaal fan van de patronen van Anja Toonen. Waarom haar boeken niet meer gekend zijn, vind ik echt onbegrijpelijk. Haar patronen zijn doordacht, correct en met oog voor het kleinste detail uitgewerkt. Gemakkelijk zijn ze niet, maar de lat mag wel eens verlegd worden, niet?
Uit het tweede boek dat ik kocht van haar, "10 wandborden dieren haken", maakte ik mijn eerste exemplaar. Omdat er echt pareltjes instaan, was het moeilijk kiezen. Uiteindelijk ging ik voor de olifant omdat ik benieuwd was hoe die slurf zo netjes gekruld ging blijven staan :-)



Zoals je ziet, is de slurf goed gelukt. De details: het rode tongetje, de roze binnenkant van de oren, het plukje haar, maken hem helemaal af.


Nog 9 wandborden te gaan na deze olifant :-) Wie zal de volgende worden? De giraf, de zebra, het nijlaard, de leeuw, of...



4 opmerkingen:

  1. Zo mooi gehaakt, ik heb ondertussen ook een dikke dame kunnen haken. Komt weldra op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel mooi voor mekaar gehaakt, Cindy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg! En ik zou zeggen; zebra! :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen