zondag 4 september 2016

Sitting on a tree

Lang geleden dat ik nog wat postte, maar tijdens de zomervakantie had ik daar niet zoveel zin in. Dat betekent niet dat er niets nieuws gehaakt werd! Integendeel!
Omdat ik deze houten potjes zo leuk vond, maar de cactussen even beu was, haakte ik wat anders om erin te zetten.
Dit uiltje van Uljana Semikrasa leek me ideaal. Het is een gratis patroon, te downloaden via Ravelry. Ik was echt benieuwd of het uiltje mooi zou blijven zetten en jawel... geen probleem!



Van de paddenstoeltjes haakte ik ondertussen een heel lot. Mijn eerste versie zag je in deze post.




Nog een fijne zondag!


8 opmerkingen:

  1. Wat prachtig allemaal! Superleuke paddestoeltjes ook, heel mooi gemaakt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig uiltje op een stokje. De paddenstoelen en de uil zijn echt mooi in die houten potjes.
    Zo heb je de eerste herfstversiering al klaar.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral die paddenstoelen vind ik erg leuk!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, dat uiltje! Super leuk gedaan! Maar ook met paddestoelen zijn de potjes mooi gevuld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, wat ik me nu al lang afvraag: maak jij die boomstampotjes zelf?
    Het klavertje 4 dat ik bij je op FB zag, is ook weer zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen