zaterdag 12 november 2016

Allround koe op poten

Van Anja Toonen had ik al enkele boekjes gekocht, vorig jaar op de Knit en Knotdagen in Tilburg. Deze haakwerkjes maakte ik al met haar patronen: de dikke dames en de olifant aan de wand. Ik haakte ook al een dierenmandje maar hierover werd (nog) niet geblogd.
Na de Knit en Knotdagen had ik al lang spijt dat ik niet alle boekjes van Anja had gekocht. Hier in België vind je ze immers niet bij de boekhandel.

Begin november trok ik met mijn dochters naar de Kreadoe-beurs in Utrecht. Het werd echt een hele leuke dag vol inspiratie. Het was een heel eind rijden, maar ik vond het de moeite waard. Enkele sfeerbeelden:


Op deze beurs kocht ik twee nieuwe boekjes van Anja Toonen. Uit "Pot op poten haken" heb ik ondertussen mijn eerste resultaat: het koe-model.


Er hoort ook een deksel bij de bloempot. Je kan de pot dus ook voor andere doeleinden gebruiken.
Het deksel was niet zo eenvoudig om te haken, maar dat stond ook aangegeven in het boek.


Ik naaide de koe op het deksel. Je kan de koe ook op een stok bevestigen waardoor je ze bij in de bloempot kan steken.


De andere modellen volgen zeker ook nog!

1 opmerking:

  1. Wat een loeigoede creatie! Super leuk, zeker ook met het dekseltje erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen