donderdag 22 december 2016

Heksje Mimi gehaakt

Behalve voor wol heb ik ook een passie voor boeken. Het komt dus heel goed uit dat ik in de bibliotheek werk :-) Soms vind ik het jammer dat mijn dochters de prentenboeken-leeftijd al even ontgroeid zijn. Er verschijnen namelijk zoveel prachtige boeken met geweldige illustraties. Zo kwam ik op het idee om eens een prentenboek-figuurtje te haken.


Het werd Heksje Mimi van Kathleen Amant. Zien jullie enige gelijkenis?



De sokjes waren moeilijk gestreept te krijgen met het patroon dat ik maakte. Daarom werden het bruine sokjes of schoentjes, zoals je zelf wil. Het patroon heb ik zelf bedacht.


5 opmerkingen:

  1. Oh, wat heksje Mimi er heel goed uit! Perfect zo. Ik herkende haar direct!
    groetjes (juf) Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! En die boekjes van Heksje Mimi vallen hier goed in de smaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je tof voor mekaar, Cindy ! Heel leuk en mooi gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat heksje super gemaakt! Ze is echt leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen