donderdag 19 januari 2017

Aria, een gehaakte pop à la française

Ik haakte een nieuwe pop. Een andere stijl dan wat ik gewoon ben. Ik vind dat ze iets van een Française heeft met haar baret en haar dotjes.
Het jurkje deed aanvankelijk wat ouderwets aan, maar met het kanten randje erbij was ik weer helemaal mee.

De haren vind ik ook supergeslaagd. Eenvoudig en mooi. Geen gedoe met aparte sprietjes aanhechten enzo. Top.

Meer dan een jaar geleden kocht ik leuke knoopjes op de Knit & Knotdagen in Tilburg, maar ik vergeet ze steeds te gebruiken. Nu dus niet. Een lief knoopje om de sjaal te sluiten. Bovendien haalde ik na járen de breinaalden nog eens boven om deze sjaal te breien uit een superzacht wolletje.

Strepen sokjes in een ballerinaschoentje zorgen voor nog meer Miss Tinguette.

Voilà, op naar de volgende!





6 opmerkingen:

  1. Wat een doetje! Geslaagde préscense ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oulala! Wat een mooie madamoiselle! Vooral haar gestreete kousen en de schoentjes vind ik erg leuk, maar ook het jurkje, de baret en haar snoezige gezichtje zijn heel geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Heel snoezig!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt Frans madammeke. Mooi gemaakt. Ze ziet er sjiek uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen