woensdag 18 januari 2017

Het rode autootje

Pffff... Ik vond het geen makkie. Het rode autootje uit het boek van Christel Krukkert: Haak je eigen autootjes. Bij mij wilde het niet goed lukken.

Ik had vooral problemen met het bevestigen van het onderstel aan het bovenstel. Het bovenste deel was te groot t.o.v het onderste deel. Ik heb dus volop gefoefeld. Gelukkig ben ik daar goed in :-)

Met de vele details is het resultaat wel mooi. Of ik me snel aan een tweede exemplaar uit het boek zal wagen, weet ik nog niet... Ik zou eens moeten nagaan of er nog meer haaksters problemen hadden met patronen uit dit boek.


6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem nochtans best heel mooi gehaakt hoor ...
    Een tijdje terug haakte ik een VW en dat was ook geen makkie ...
    Veel gepruts maar blij dat hij af was ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem wel super leuk geworden! Ik heb het boekje ok, maar wordt afgeschrikt door de vele berichten dat het lastige patronen zijn; je bent dus niet de enige die er problemen mee heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke auto. Goed dat je heb doorgezet en gefoefeld. Ik heb het boek ook in de kast staan. Na alle berichten over problemen met deze auto's heb ik nog niet de moed gehad om aan een van de leuke auto's te beginnen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die berichten zijn me ontgaan. Gelukkig maar of ik was er ook niet aan begonnen denk ik :-)

      Verwijderen
  4. Je autootje is wel leuk geworden!
    Ik heb er ook ooit eentje gemaakt, het takelwagentje. Maar zonder takel, want toen was ik het al grondig beu ;) (https://vrolijkbyleen.blogspot.be/2014/07/pick-up.html)
    Ik was blij dat ik een paar maanden geleden een veel makkelijker VW-busje op internet vond, want ik durfde niet meer aan dat van Christel beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind deze rode limousine prima geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen