zaterdag 14 januari 2017

Kitty de kat

Soms staat een boek wel erg lang in de kast vooraleer ik er iets uit maak. Zo ook met "Adorables jouets à coudre" van Mariska Vos-Bolman. Ik kocht het in Parijs, een trip van ongeveer twee jaar geleden.
Het boek bevat echt mooie patronen. Het waren de haren en opgenaaide delen die me afschrikten. Ze zijn allemaal netjes afgewerkt met een zigzagsteek. Omdat ik het niet makkelijk vind om zo'n steek mooi vloeiend te naaien, kwam het boek telkens terug in de kast. Met Kitty de kat stelde zich dit probleem niet omdat de opgenaaide stukken uit vilt zijn. Kijk maar naar haar strepen, ogen en neus.


Haar staart blijft mooi in vorm. Deze naaide ik zonder strepen (de gemakkelijke versie :-))


Zo werd het een leuke poes die op vrij korte tijd in elkaar stond!


3 opmerkingen:

  1. Wat een geinig beestje!
    Ook ik heb boeken in de kast staanwaar ik nog nooit iets uit gemaakt heb en dan heb ik het niet eens over al die patronen die ik digitaal heb opgeslagen omdat ik die "beslist eens zou maken". Nou ja, meestal liggen mijn handen nog steeds niet stil overdag, dus alles op zijn beurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je berichtje op mijn blog :)
    MIjn blog kan je volgen via bloglovin ;) https://www.bloglovin.com/blogs/mamadammeke-7958091 Jij hebt er ook meteen een volger bij, altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen