maandag 2 januari 2017

Takkie gehaakt

Een dagje Eindhoven brengt ons elke keer in de Hema. Dit keer zag ik er haakpakketjes van Jip en Janneke en Takkie. Eigenlijk was ik al langer op zoek naar deze patronen. Dat kwam dus goed uit!

Ik ben gestart met Takkie.


De Takkie op de doos zag er net iets beter uit dan die van mij. Vooral de vorm van het hoofd vind ik wat tegenvallen. Omdat de hoofden van Fiep Westendorps tekeningen net zo'n typische vorm hebben, had ik liever wat meer gelijkenis gehad. Maar goed, hij is herkenbaar :-)


Hopelijk lukt het bij Jip beter!


2 opmerkingen:

  1. Ik heb al eerder gelezen dat het een "apart" patroon schijnt te zijn, dus het ligt niet aan jou denk ik. Het is toch een grappig beestje geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk. Benieuwd naar Jip en Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen