vrijdag 3 februari 2017

Cats are in da house

Superleuk om te haken zijn ze. Op een avond heb je er net eentje af voor tv. Mijn eerste exemplaar werd blauw met een geel streepje.

En die eerste kat wilde gezelschap! Voor het tweede exemplaar wilde ik de gele streep behouden. De rest werd paars.

Voor het derde exemplaar gebruikte ik een iets fijnere katoendraad waardoor de kat wat kleiner uitviel. Op de foto zie je dat niet echt.

Ik ben echt fan van de simpele vorm. Ik zie er ook helemaal een poes in. Daarom was ik ook wat verbaasd toen iemand mij vroeg of het een vis was. Toch iets minder duidelijk een kat dan ik dacht?

Ze vormen in ieder geval een olijk trio!




10 opmerkingen:

  1. Een vis? Dan zou ik ook verbaasd opkijken...
    Dat zijn super schattige poesjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cindy,
    die zijn inderdaad heel sprekend poezen! Mooi gehaakt. En het detail van de gele lijn is ook heel tof gedaan. Alleen vraag ik me af wat je ermee zal doen?!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik ermee zal doen? Daar stel ik me nooit vragen bij want ik haak alleen maar niet-functionele voorwerpen. Ze staan hier even te pronken in de kast en verdwijnen daarna in mijn voorraadbak. Hieruit halen we regelmatig een handmade cadeautje voor de vriendinnetjes of familie. Meestal krijgen ze wel een bestemming :-)

      Verwijderen
  3. Een vis? Zie ik er ook echt niet in, ik vind het superleuke poezen! Dat gele streepje maakt het tot een leuke set.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. onbegrijpelijk hihi, wij zien duidelijk drie katjes en ze zijn superleuk:D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, een vis! Echt niet. Duidelijk een poes en ze kunnen ook leuk dienen als deurstopper. Moet je er natuurlijk iets zwaars in doen zoals rijst! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, dat zijn toch heel duidelijk katjes! Geinig! (Zal ook wel leuk kattenspeelgoed zijn ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zij zijn super schattige katten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whahahaaaa, catfish?
    Reuze gezellig stelletje zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen