donderdag 16 februari 2017

Eindelijk een Pica-pau-patroon gehaakt!

Al héééél lang vind ik de patronen van Picapauyan mooi. Superblij ben ik dan ook met mijn Alpaca! Het was niet altijd makkelijk om met Google translate haar Spaans patroon te vertalen, maar het is gelukt.

Heel tof aan het patroon is dat het vanaf het hoofd tot aan de poten uit 1 stuk gehaakt wordt. Geen naaiwerk dus. Enkel de onderkant van de buik moet genaaid worden.
Het matje op de rug haakte ik deels met de tapestry crochet techniek. Van de kleuren alleen al word je vrolijk.

En met de toefjes op z'n oren kan de alpaca zo mee in de carnavalstoet binnenkort :-)




8 opmerkingen:

  1. Ah, wat een leukerd! Heel origineel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap gedaan , nog niet zo vaak gezien
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een vrolijke alpaca. Knap dat je hem met een Spaans patroon zo mooi hebt gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi, echt een leukerd :)
    Die kwastjes op de oren, geinig hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is geweldig!! Die oren met pluisjes! En dat smoeltje met zo'n uitdrukking :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG!!! It's too cute! I love it! <3
    Best regards, Magdalena :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Mag ik je vragen hoe jij aan het boek bent gekomen? Ik kan hem nergens vinden :( ben verliefd op de diertjes.
    Lieve groet
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan het boek ben ik helaas niet aangeraakt. Dat lijkt hier niet verkrijgbaar... Deze heb ik ahv een Spaans, los patroon gehaakt, te vinden op mijn Pinterestpagina op het bord "crochet animals".

      Verwijderen