dinsdag 28 februari 2017

Potlood traktaties uit Aan de haak 7

Na mijn Nijntje-potlood waarvan je het patroon in mijn vorige blogpost kon vinden, ben ik volledig in pencil-topper-modus. Ik heb ondertussen al een mooie verzameling, met nog meer eigen ontwerpen.  Twee van mijn verzameling pencil toppers maakte ik met een patroon uit Aan de Haak nr 7. Ik paste het patroon lichtjes aan zodat het hoofdje (zoals mijn Nijntje) met een kokertje op het potlood geschoven kan worden.

Mijn voorkeur ging uit naar dit konijn. Een tip: naai het mutsje vast op het hoofd; zoniet valt het voortdurend af.


Mijn tweede exemplaar deed me een beetje denken aan Paddington.


En de andere exemplaren komen binnenkort aan bod!




2 opmerkingen:

  1. Die zijn leuk! Daar zullen de ontvangers heel blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt geweldig!! Mocht ik kunnen haken, zou ik dit maken als uitdeelcadeautje op school :)

    BeantwoordenVerwijderen