zaterdag 4 maart 2017

Handpop

Toen ik het boek Handpoppen haken van Stefanie Trouwborst-Wijers kocht, wist ik dat ik nog op zoek moest naar de geschikte garens. Voor de meeste poppen uit het boek heb je "wollig" garen nodig om ze een even aaibare look te geven dan de voorbeelden uit het boek. Dat had ik niet in huis. Voor de boer en boerin heb je geen "wollig" maar wel dik garen nodig. Ook dat had ik niet in de kast liggen.
In januari kwam daar eindelijk verandering in. Ik vond heel wat leuke "wollige" wolletjes. Het patroon van ezel Erik kwam eerst aan de beurt.

Een goed, duidelijk patroon. Een pluim ook voor de uitgever om originele patronen uit te geven. Grote handpoppen, daar had ik nog geen boek van. En nu zelfs een gesigneerd exemplaar :-)



6 opmerkingen:

  1. Die is heel leuk! Fijn als een patroon duidelijk beschreven wordt. Werkt een stuk fijner.
    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk resultaat. Daar gaan nog mooie en andere leuke van volgen, hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Vooral dat scheve lachje :-))

    BeantwoordenVerwijderen