woensdag 22 maart 2017

Jules en Rikki

Na deze potloodtraktaties die ik haakte met een patroon van Aan de haak, en mijn Nijntjepotlood had ik heel wat inspiratie voor meer potloodfiguurtjes.
Omdat ik in de bibliotheek werk en veel met kinderboeken bezig ben, moest ik het natuurlijk niet erg ver zoeken. De eerste die geboren werd, was Jules, één van de populairste prentenboekenfiguren.


Deze kennen jullie wel: Rikki. Hij kon zeker niet ontbreken!


Ik haakte nog heel wat andere potloodfiguurtjes met patronen die ik vond op Pinterest. Deze en meer eigen ontwerpjes deel ik graag met jullie in mijn volgende post.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerds! Ik ben al heel lang uit de kinderboeken, dus de figuurtjes zeggen me niets, maar ze zullen zeker aantrekkingskracht op kinderen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, die Jules! Ik zou die zeker wel eens willen haken, als je het patroontje hebt!
    Ik denk dat mijn peutertjes zo'n popje heel leuk zouden vinden. Kan ook als vingerpopje, hé!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen