donderdag 9 maart 2017

Snel klaar-tasjes

Op Pinterest was ik op zoek naar een leuk, eenvoudig patroon voor een kindertasje. Ik vond iets naar mijn goesting op de blog van Daisy Cottage Designs. Het patroon staat niet voluit in 1 blogpost beschreven. Er wordt gelinkt naar een andere post van Daisy Cottage Design én naar een post op een andere blog. Dat maakt het aanvankelijk een beetje verwarrend. Ik plakte alle stukjes info aan elkaar en dan kom je er natuurlijk wel.

Het zijn kleine tasjes voor kleine kids. Schattig zien ze er alvast uit in deze snoepkleuren.

Eenmaal je doorhebt hoe het patroon in elkaar zit, heb je er zo eentje klaar. Succes!




6 opmerkingen:

  1. Kei schattig ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, wat mooi!
    Ik heb toevallig een linkparty op mijn blog in het thema 'klein'.
    Zou je hem daar ook willen komen linken? Het past super goed in het thema van deze week! :)
    Ik kwam hier toevallig langs geklikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww die vind ik echt gaaf!! heel mooi en schattig ☻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt hartstikke schattig en lieve kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen