zondag 23 april 2017

Clara loves carrots

Een tijdje geleden deed ik mee aan een wedstrijd op Instagram om het patroon "Clara loves carrots" te winnen van Polaripop. Omdat mijn oudste dochter Klara heet, wilde ik natuurlijk graag dit patroon proberen. En ja, ik had geluk! Heel snel stuurde Eva het patroon op en Clara is nu klaar.


Ik had gedacht dat het een groter konijn zou zijn, maar het is een mini-exemplaar. Ik haakte mijn konijn met een grotere haaknaald dan beschreven. Clara is 11 cm groot geworden.


Omdat ik al lang eens een gerecycled amigurumi-doosje wilde maken, leek me dit moment geschikt. Clara is klein en niet te dik, dus... Dit oude boek dat ik toch dubbel had, moest eraan geloven.


Wat ideetjes op Pinterest brachten me bij dit resultaat:


De wortel is dezelfde als van het patroon van Polaripop. Zo heb ik er ook een milieuvriendelijke verpakking bij.





4 opmerkingen:

  1. Wat een dotje! Zoals hij/zij het worteltje vasthoudt... ♥
    Leuk dat je er ook meteen een slaapplaatsje/cadeauverpakking bij hebt gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief konijntje. Dat doosje is ook heel goed gevonden!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat lief. Prachtig met dat doosje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kunstwerkje!
    En het bijpassende doosje maakt het af. Schattig!

    BeantwoordenVerwijderen