zaterdag 1 april 2017

Mandjes

Ik ben niet zo voor alle wedstrijden die je ziet voorbijkomen op Facebook, Instagram, enz. Toch heb ik onlangs drie keer mijn kans gewaagd omdat het patronen waren die ik ├ęcht graag wilde proberen. En jawel, twee keer werd ik een van de gelukkige winnaars!
Het eerste patroon dat ik won, waren deze mandjes van LeafsCreations.

Ik had de foto's van de mandjes al eens gezien en was echt benieuwd hoe de bovenste rand gehaakt werd. Voor mij leek het of er een lossenketting boven op het haakwerk lag.

De mandjes haakte ik met dubbele draad waardoor ze mooi stevig zijn.

Het mooie randje vind ik bij mijn versie precies niet helemaal terug. Ik vermoed dan ook dat ik iets verkeerd heb gedaan.

Eindelijk dacht ik eraan mijn "handmade" labels eens te gebruiken.

De mandjes passen netjes in elkaar. Handig om ze op te bergen als je ze niet nodig hebt!

Ondertussen won ik al een tweede patroon. Hier ga ik zo snel mogelijk werk van maken. Maar eerst hetgeen afwerken waar ik al mee gestart was: de Vlieg van Stip en Haak




5 opmerkingen:

  1. Prachtige mandjes! Het labeltje past er mooi bij.
    Inderdaad erg handig dat je ze in elkaar kunt passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn wel heel mooi geworden. Ja jouw randje ziet er wat anders uit. Anders toch eens navragen bij patroonmaakster. Leuk zijn ze wel. En je ziet af en toe heb je toch eens geluk en win je eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat ze ook in mekaar passen!
    Fijne zondag, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mandjes! Het labeltje is er perfect voor.
    Ook je vorige berichtjes gelezen. Jij bent goed bezig, veel gehaakt de laatste weken!

    BeantwoordenVerwijderen